Sunday 10 June 2012

    PART 4


       Macam macam berlaku dalam bulan lepas dan banyak jugak perkara yang aku nak buat tertangguh....xpe la semua tu dugaan hidup.Allah tu sentiasa menguji umatnya.27hb5.2012 kami semua di kejutkan dengan kematian datuk (ayah sebelah mak) kerna sakit buah pinggang di Hospital Kuantan.Dan malam tu pula kereta ku dilanggar oleh orang cina yang sedang berlumba-lumba di jalan raya.Oleh kerna,kereta xde aku srh adik lelaki ku datang jemput aku dan ank2 di rumah dan terus pergi jemput nenek2ku dikampong,tjg malim,perak.


       Alhamdullilah....segala-galanya berjalan dengan lancar.aku terpaksa bercuti seminggu kerna membantu keluarga ku selesaikan majlis tahlil selesai dan menunggu suamiku mendapatkan sebuah kereta dr bengkel bagi memudahkan aku pergi dan pulang kerja.Cuaca di kampong amat la panas tak terkata,hingga aku rasa nak terjun sungai je.Ari arwah atuk ku meninggal malam tu hujan la selebat2nya..khamis mlm jumaat.Hujan rahmat mengiringi dia.


      Selama seminggu di kampong,kini aku kembali berkerja dan dapat la kereta proton waja tuk ku gunakan selama 3minggu kereta ku berada di ICU..hihihi...nak tengok rupa ketanya tak???..luaran cantik la sikit dalaman..hihihi...paham2 sendiri lah....nama pon keta bengkel...

nie la rupanya
Harap2 xde apa2 la berlaku sepanjang aku bawa keta nie..hihihi.risau jugak bawa keta nie macam2 hal...dgn lambat pickup la xleh laju2 hanya 70km je..huhu..radio xde,tingkap xleh buka.pintu xleh ttp.tunggu je la selama 3minggu kereta ku baru siap sepenuhnya.


      Alhamdullilah...kini usia kandunganku sudah 24w....ari khamis nie g check up la tuk 6 bulan la.Dan perkara yang tertangguh akan ku dan hubby buat dalam minggu nie nk g scan 3d/4d yg bb nie,nk tau jantina dan face bb serta weight bb sihat.skrg nie aku dh mula xlena tido malam dengan pinggang sakit sgt2..bb aktif sgt2.Jom kita tgk pic kandungan 24w..layan...


24week






 Nanti dah scan akan ku siarkan pic scan tu.



No comments:

Post a Comment