Thursday 16 June 2011

Kemahuan Seorang Insan Yang Bergelar "Perempuan"

   Setiap orang mempunyai kemahuan masing2...yang mmg sukar digambarkan.....nak family yang bahagia,suami penyayang+romantik,anak2 yang chomel,rumah sendiri,kereta sendiri.....macam2 la klu nak story satu persatu malas nak cerita la....Lu Pikir La Sendiri ;Kata Nabil tu...ihhihihihi


Setakat nie aku bersyukur sangat2 mempunyai keluarga yang bahagia,suami penyayang,anak2 yang comel...tapi kemahuan ketika muda dulu lain berbanding dengan kemahuan bila dah berumahtangga nie...ialah maner taknyer...rumah tu kelihatan cantik,lengkap dgn perabot2,langsir yang cantik....pakaian anak2 yang ada brand,bergitu jugak pakaian ku dan suamiku..tu belum masuk asesori...aku dan puteriku...hihihi..maklum la orang perempuan....tapi semua tu aku dh ada.


mesti u all tertanyer apa keinginan ku kan??..banyak tapi aku slow2 la miliki..guna wang sendiri...hihihi..klu wang sendiri xde hal la punyer nak beli apa punsape nak marahkan???....jom layan keinginanku tahap gaban nie...zuppppp...LayanNnnnnn...


ipad
Taadarrrrr.....nie salah satu..tapi aku xterburu pun coz biasanyer aku lebih suka bandingkan kelebihan sesuatu gajet nie...ipad,iphone,blacberry dan samsung galaxy tab....semuanyer akau selidik dari segi harga...kualiti..kelebihan dan keburukkan.....


Giler jugak aku tengok orang pakai  hpone BB nie ya la..BB nie tgh top...hihihihi...nak tau aku suka BB apa..jom....tengokkk..




Blackberry Bold 9780
















Hah...canggih dok???...keinginan ku nie...hihihiihi...tu la dinamakan perempuan,selain ingin disayangi..hal2..teknologi nie xlupa punyer...nombor satu....setelah aku selidik..baru aku dapat rungkaikan/rumuskan bahwa aku xperlu tu semua kelebihan biasa2 je...so,aku nakkan apa nak tau...nie mmg memikat hatiku....nak tau..Jom...Layannn....




Sumsung Galaxy Tab

Nie mmg pilihan hatiku..semua ada...lebih bagus dr ipad dan hpon BB tu...yang nie orang blh call dan function pun banyak..lebih laju dari lap top.mmg best la...smart je design dia.kemaner jua aku blh layari internet...hihihihihi....orang call senang,check email,fb...youtube..mcm2 la...bila la aku blh dapat ya???...sabar22....insyallah dapat jugak nanti...hihihihih.....tunggu!!!!...





















No comments:

Post a Comment