Sunday 2 October 2011

Sambutan buzz day puteri sulungku...

    Pada tanggal 30hb September 2011...aku dan hubby serta anak2 dan adik bersiap2 tuk pulang ke kampung di Raub,Pahang tuk menyambut hari lahir anak sulungku...pada mulanya...macam xjadi je sebabnyer....ayah xdapat cuti,tapi ayah cuba tanyer lagi klu xleh 2 hari..sehari pun jadi la...syukur alhamdullilah....dapat 1hari...apalagi kemas la pakaian mlm nie jugak blik....


Sampai jugak la di kampung dalam kul 1pg jugak la..ngantuk xyah cakap..mak dh masak..gulai ikan salai,ikan sungai goreng dan mcm2....tak jadi nk makan coz ngantuk sgt2..esok2 la..makan...esok paginyer aku bangun awal la coz nk siapkan kueh apam comel2 tu..tuk buzz day ptg nanti....menunyer simple je...mee kari,apam comel,kek,dan kueh donat (mak buatkan )..lembut giler....!!!...sedap tu...


Nak tgk kesibukkan kami tak???....jom..zazzzz!!!....

Tekun buat kerja

belum masak lagi

Add caption

buat corak apalagi ya??

dh siap mencorak jom msk!!..

kek coklat dh siap ( sebelum deco)

Deco separuh..

Dah siap dh deco2...kek

tu la dia......aku buat apam tu coz kembar aku nk belajar cara2 nak buat mcmaner..so aku tunjukkan la...hihihi..aku pun baru 2nd time buat nie....alhamdullilah menjadi.Suasana meriah la...asalnyer nak buat nasi ayam la tapi tiba2 abah tukar menu nak mee kari...huhuhuh....ikut je la.aku sbnrnyer nak buat adik beradik je..tapi abah suruh ajak saudara mara di kg panchor...aku xkisah sangat ok je...lebih ramai lagi seronok...hihihi....


happy la anak sulungku majlis smbutan buzz day dia buat jugak...hadiha dh lama beli...hihhihi/...
"happy buzz day kakak"semoga kakak jadi anak yang solehah dan berjaya dalam hidup...membesar dengan baik dunia dan akhirat.

2 comments: