Monday 24 October 2011

Xtvt Minggu Dan Bulan Oktober nie

  Banyak perkara yang aku perlu ceritakan pada kawan-kawan semua.syukur alhamdullilah kehadrat ilahi...rezeki aku dimurahkan...permulaan aku telah pun berdaftar perniagaan dan akan membuat lesan kontraktor kelas F,Pada fikiran ku nie adalah kurnian rezeki ilahi kepada diriku sekeluarga dan ianya dapat membantu melancarkan sistem ekonomi keluagaku...bukan tidak cukup bahkan aku bersyukur sangat2....xsalah kalau menjadi lebih baik asalkan kita tak lupa asal usul kita....betul tak???...hihihi nak tau nama compony aku "DZAN ZNK ENTERPRISE"sempena nama compony ayah aku dan Z tu nama aku,N tu sempena nama anak ku dan K tu nama suamiku...hihihi...


    Baru-baru nie aku telah memutuskan memotong rambutku yang panjang tu...lama dah aku simpan 2thn...paras  punggung...hhihiih..skrg dh rasa selesa paras dada...bukan apa xlaras la uruskan dan panjang sgt2 xcantik banyak gugur...hihihi...nk tgrambut aku dulu???..jom zazzzz....

yang nie paras pinggang.


pic paras pinggung xde....hihihi..yang sekarang nie???..nanti la aku snapkan...


 Bercerita pasal anak2 pulak mereka sihat belaka cuma si kakak je boring duk dengan orang jaga so dia nak tinggal dengan nenek di kampung...layan je la....janji dia seronok...mujur la dia sorang kalu dua2 ikut menangis la aku xde kawan ya la xde sape aku nk buat main...suami sekarang sering pulang lewat maklum lah nak raya devapali dan haji nie...hihihi...layan FB di rumah pun boring gak...ihhihihi...sesekali aku rajin mendeco2 bilik anak perempuan aku nie...maklum la xde apa nak buat....hihihi...


   Bulan nie jugak aku dapat duit qutu so tercapai la impianku nak beli 'benda yangku idam2 kan'...hhihihi...syukur alhamdullilah.nk tengok pic nyer tunggu!!!...

No comments:

Post a Comment