Tuesday 15 November 2011

Bulan NOvEmber 2011

    Pejam celik  pejam celik...dah nak masuk penghujung tahun 2011.banyak perkara yang berlaku sepanjang tahun nie...tapi sebagai hamba Allah,kita selalu akur dengan kehendak ilahi.Segala urusan/azam pada tahun nie telah pun terlaksana syukur alhamdullilah....baik tentang diriku dan keluargaku.


       insyaallah.. tahun baru 2012 memberi seribu rahmat pada kami sekeluarga....dan mengubah kehidupan kami sekeluarga menjadi yang terbaik..amin.bercerita sepanjang bulan November nie kan...rezeki aku sekeluarga murah sangat2....ada je tempahan dari member2 time raya ari tu rendang ayam,sekarang apam polkodot yang cumel tu....xsia2 la aku belajar buatnyer dirumah rupa2nyer tu la rezeki yang Allah turunkan pada hamba kedil macam aku nie...ihhihii....nak tengok hasilnyer tak...jom....


Adunan (sebelum)

Nak masak dah

Dah siap packing tuk pos pada custemer di Nilai,N9
tu la dia kerja-kerja sampingan yang aku buat sekiranya ada masa lapang...aku xkisah la kalau tido lewat sampai kul 2,3pagi ke janji rezeki anak2 tu ada.syukur sangat2....


Penghujung bln 10 jugak la aku dapat memiliki  gadjet yang aku minat sangat2...nak tau apa???...jom layan!!!




My Samsung Galaxy Tab 
    Suka sangat2.kalau kita nak sesuatu usaha gigih sendiri pasti akan perolehi.insyallah kita dapat.lepas nie ada lagi aku idamkan...nak tau apa???semestinya kamera DLsr Canon....hanya beg je ada pada ku kamera tu dicuri....pada tarikh keramat 11.11.10...genap la setahun dah....hihihhihhi.


Jom tengok pic aku dan anak2 beraya haji di kampung.Raya haji nie kami beraya bertiga je sebab ayah kerja...hihihihi...




Bertiga je

Face mama di pagi raya

Kakak Vs Mama

Melemang time

Dah Masak Dah

Korban time My dad ( bj biru tua tu )

Adik membantu korban
hah...tu la dia aktiviti raya korban nie...biasa la.raya nie simple2 je xde buat kueh2 pun hanya melemang dan rendang.mak pulak masak bakso tuk jamu tetamu...nak tengok baksonyer....


Bakso Best.
Walau pun simple je tapi amat seronok sangat2....seronok dapat bersama keluarga....hiihihhihi...


Ari khamis nie 17hb nie ada 2 tempahan apam polkodot nie satu staf opis order tu buzz day  dan satu lagi tuk majlis makan2 tuk budak2 tadika....harap2 lepas2 nie murah lagi la rezeki aku lagi...amin...

2 comments:

  1. perghhhh.. bagusnya ngah! pasni bley buat bisnes polkadot!

    ReplyDelete
  2. wah..bgus2.. usaha tangga kejayaan...

    semoga maju jaya angah... (^_^)

    ReplyDelete