Tuesday 22 November 2011

Rezeki Apam Cumelku

    Syukur aku ke hadrat ilahi kerna di sihatkan tubuh badan,anak2 pun sihat serta suami tercinta pon sihat cuma sikit2 ada la batuk2 maklum la sekarang nie musim hujan,pelbagai penyakit la datang.sepanjang bulan nie ada la bulan mengembira buat diriku kerna rezekiku bertambah....syukur alhamdullilah..ada jugak perkara yang krg enak berlaku tapi tu bagaikan semut je,aku xambil pot sangat biasa la manusia rambut sama warna hati lain2...semoga Allah merahmati dia.


      Berbalik dari story apam cumel ku tu...mula aku hanya suka-suka buat.resepi pun dibagi oelh kawanku si Fara dr kuching,Sarawak cuma tinggal tengok,lihat,mencuba la..yang penting minat tu mesti ada.syukur alhamdullilah...cubaan pertama membuahkan hasil menjadi.pas2 aku cuba buat time buzz day party anak sulungku...ramai2 la budak2 sukakannyer...maklumlah benda kiut2 cumel2....hihihhihi...pas pada tu member study di ilp kuantan minta buatkan tuk majlis bertunang pulak.kuantiti 100pcs.....penat2 memang penat tapi berbaloi sangat2 sb diorang puas hati.lepas dari tu dpat tempahan tuk budak sekolah tadika pulak 50 pcs tapi aku buat lebih la coz sedekah pada anak2 tu.....asyik celoteh je jom kita tengok pic dia...


Custemer dr Nilai,N9 - 100pcs

Custemer dr  Kuala  Lumpur -50pcs

Custemer  dari Tadika Kemas,Selayang -50pcs

        Tu la hasil air tanganku...antara corak paling popular menjadi ialah dot2,stawberi,lady bird,bee dan angry bird.warna semua colur full...sedap mata memandang.lepas2 dari makin bertambah la orang nak order.penat tu memang penat dan tido xcukup..tapi  mencari rezeki tambahan aku harungi semua tu.sebelum memulakan kan tugas membuat apam tu aku akan pastikan rumah bersih,kemas,dh siap2 mop lantai,teratur,anak dh bagi makan....dah siap masak tuk hubby dah walaupon simple2 je...syukur la my hubby xbanyak karenah sangat bab2 makan nie...hihihihi.

Khas buat sahabatku (Ejenjaja)

Custemer dari Kuantan,Pahang - 50pcs

Khas buat Guru Tercinta Di Terengganu

Custemer dari Klang - 50pcs
tu la hasilnyer...pada ari rabu nie aku rest la nak cover basuh kain yang dh memenuhi bakul tu....hihihi.cover tido dan ari khamis bermula la aku buat lagi tempahan tuk ari jumaat pada custemer dari Selayang.Syukur yang teramat sangat2 pada ilahi kerna kurniakan aku kelebihan seperti nie walaupon aku masih dalam belajar lagi....xrugi belajar kalu kita tidak tahu....dan bila kita pandai xrugi kongsikan ilmu pada sahabat2 kita.....;-)


   Are'ngah Forever.

2 comments: