Wednesday 20 July 2011

Bulan Ramadhan Akan Tiba

Pejam celik pejam celik..beberapa hari lagi bulan yang mulia akan tiba....masa nie la ramai umat islam berlumba-lumba mencari pahala dan mendekatkan diri dengan Allah s.w.t...ini la salah satunyer bulan yang mulia...yang ditunggu-tunggukan oleh umat islam...baik dari segi ibadah,menjual di bazar ramadhan,persiapan kuih raya dan macam-macam lagi la.


Aku ingat nak berniaga di bulan pose nie...nak tambah pendapatan....tapi apa boleh buat.mybe rezeki xmenyebelahi aku...coz aku baru je berkerja di tempat baru...bersyukur la.tapi kadang2 tu bosan kerja dengan orang nie lebih baik berkerja sendiri....mybe rezeki tu belum adalagi tahun nie..mybe tahun depan..insyallah.....moga2 Allah mendengar hajat hambanya ini...amin...persiapan raya tahun nie..xtau la aku nka cakap macamaner...setakat nie baju raya tuk aku dan anak2 dh selesai la...cuma hubby je xbeli lagi...xpe org laki senang beli siap....hhihhihihi......


Banyak yang aku perlu selesaikan sebelum raya nie..insyallah..slow2 buat la...baik dari segi rumah,keta anak,suami dan diri sendiri.....sempena bulan mulia yang akan tiba nie...dan sempena hari kelahiran puteri bongsuku yang akan menjangkau umur 1thn xlama lagi..aku nak sangat buat kek tuk anakku nie...jugak buzz day hubby tercinta....bulan pose nie hubby memang suka makan kueh..so kena la aku buat pelbagai jenis kueh tukar2 la dalam sehari pose tu...hihihihi...yang simple2 tapi menarik..kelasss...gitu ...mama hot nie!!!..hahaha....mesti u all nak tau apa kueh yang special sgt2 tu kan???..tungguu!!!!.....

No comments:

Post a Comment