Monday 11 July 2011

My Buzz Day 11.07.2011

           Graphics
Birthday Clip Art
 Genap la usiaku 28 thn...ari nie...syukur ke hadrat Kalahari sihat tubuh badan,cantik,kiut...berfikiran matang.dan bahagia disisi suami tercinta serta dikurniakan anak2 yang comel macam mama+ayahnyer la.....hihihihi.....


   Usia bertambah mematangkan aku dalam membuat sebarang keputusan....tidak kisah la dari segi apa sekali pun..impian??..banyak tapi insyallah aku akan laksanakan satu persatu....kehadiran bulan julai nie adalah penamat bulan makan...hihihih..maklum lah bulan pose akan menjelma beberapa minggu jer lagi...dan ramai la umat2 islam dimuka bumi Allah nie berpusu membuat amal jariah "kenduri menyambut bulan yang mulia"....aku sendiri xsabar menunggu bulan yang mulia nie....tidak lupa juga aku pun berpose ganti dan sunat bulan syaaban nie..ada baki 1 hari pose ganti aku...aku nk lunaskan pada hari khamis pulak.....menu buka pose aku ptg nie simple jer...teringin nk mkn udang la pulak..blik aku terus singgah pasaraya NSK Selayang beli la apa yang patut.nak tau aku masak apa..jommm...terjah!!!...


Budu


Ikan sungai Goreng


Sambal Udang Putih


Sup kaki Ayam


Jus mangga Are'ngah
Nie la resepi berbuka poseku..sodapkan!!!!..hihihihi..kecur air liur tu..hahahah....


   Persiapan raya tahun nie...agak meriah jugak la...walaupun aku telah bertukar tempat kerja lain.Tapi aku masih bersyukur kerna di beri rezeki yang tidak putus2....kononnyer planning aku dan hubby tahun nie nak menjual di bazar ramadhan di Bandar Baru Selayang....tapi bila dipikir2 kan kembali xkan aku nk cuti sedangkan aku baru jer berkerja di tempat baru nie.....insyallah mungkin lain kali la....tapi tgk la bagai maner dulu....


    Persiapan raya thn nie ala kadar je...aku nak tukar langsir baru,nak cat rumah bg chantikkk...hihhihi..bukan apa sebelum nie langsir semua mak yang bagi.....xsalah klu thn nie aku nk ada langsir sendiri.....xtau lagi sama ada beli siap atau srh mak yang buatkan......budget baju raya anak kemudian kira.baju kurung sekarang nie ada sepasang je tuk anak2...mama punyer je 2 pasang ingat nk tambah sepasng lagi bj kurung..pas2 baru baju2 biasa jer....biasanyer aku beli baju2 raya nie kt Jusco AU2,keramat dan care4 wangsa maju.....banyak pilihan..kadang2 g jugak la sogo,jalan TAR dan masjid india.....tengok la pada larat kaki nie nak jalan kt situ time pose nie....hihihi....klu shopping no.1 larat xlarat tu belakang kira janji semuanyer kompelitt..hihihiahahahah......perempuan katakan..hihihihi....bak2 shopping nie serahkan pada kaum hawa jer..yang kaum adam hanya hulur....pullusss..jer..


Xtvt minggu nie nak tau apa???..tungggu....

3 comments:

  1. happy besday! jgn ckp aku x wish plak tau...

    ReplyDelete
  2. terima kasih dear friend's..hihhii..amboi sahabat aku nie masih marah lagi ke???..hihihi...ok i m sorry dear!!!...

    ReplyDelete